Telefon

+420 774 960 124

E-mail

monika@striteska.cz

Otevírací doba

Po - Ne: dle domluvy

Jsem pozitivní, cílevědomá a zodpovědná. Nebojím se nových výzev. Umím pracovat samostatně, ale i
v týmu. Ráda se podělím o své zkušenosti, ale nebojím se také požádat o radu zkušenější. Dokážu se
domluvit na společných závěrech a hledat kompromis. Konstruktivní kritiku a zpětnou vazbu považuji
za inspiraci a návod na zlepšení. Učení chápu jako celoživotní proces, proto se snažím ve svém oboru
dále vzdělávat a rozvíjet.

Zkušenosti:

  • Masarykova univerzita, PdF – asistentka na Katedře inkluzivní a speciální pedagogiky
  • Dotyk II, Brno – Raná péče, terapeut Snoezelen
  • MŠ Kociánka, Brno – Učitelka, speciální pedagog
  • ZŠ Štolcova, Brno – asistent pedagoga
  • SŠ, ZŠ a MŠ pro zdravotně znevýhodněné, Kamenomlýnská, Brno – vychovatelka
  • Středisko Eliada, Brno – Osobní asistence pro děti s postižením

Další pracovní zkušenosti:

  • Univerzita Palackého v Olomouci – Odborný pracovník – pedagog v projektu Primární prevence duševních poruch u dětí v období rané adolescence
  • Centrum pro rodinu a sociální péči Brno, Asistent v programech ADHD
  • MŠ Merhautova – asistent pedagoga

Vzdělání:

  • 2020 PdF UPOL, Doktorský studijní program, kombinovaný obor: Pedagogika
  • 2018 – 2020 PdF MU navazující magisterské studium. Obor: Speciální pedagogika pro učitele
  • 2018 – 2020 PdF MU navazující magisterské studium. Obor: Sociální pedagogika a volný čas
  • 2016 – 2019 CŽV – Expresivní terapie se zaměřením na arteterapii. ZP: Vynořující se dospělost v kontextu expresivních terapií
  • 2013 – 2016 PdF MU bakalářské studium. Obor: Sociální pedagogika a volný čas (profilace etopedie)

Kurzy a jiné:

  • Sebezkušenostní výcvik v pomáhajících profesích (započatý 2025)
  • AAK – využití technických pomůcek a speciálních programů
  • Studijní pobyt – Universitat Autonòma de Barcelona
  • Njedlíci anebo poruchy příjmu potravy dětí
  • Bazální stimulace podle prof. Fröhlicha (IBS) základní kurz a nástavbový kurz
  • Resilient Preschools – Rozvoj dovedností učitelek u dětí předškolního věku s cílem podpořit duševní odolnost dětí a jejich pocit celkové pohody (wellbeing)
  • Působení Snoezelen – MSE konceptu na děti s ADHD
  • Snoezelen-MSE v teorii a praxi – základní a rozšiřující pojetí moderního interaktivního multismyslového konceptu
  • Základy čtení, psaní a počítání u dětí a žáků s PAS
  • Studijní pobyt Erasmus+ (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti – Portugalsko)
  • Seminář České asociace dětské jógy „Jógové hry pro předškoláky“ (akreditace MŠMT)
  • Individuální plánování JINAK

Celý životopis k náhlédnutí zde