Jsem pozitivní, cílevědomá a zodpovědná. Nebojím se nových výzev. Umím pracovat samostatně, ale i
v týmu. Ráda se podělím o své zkušenosti, ale nebojím se také požádat o radu zkušenější. Dokážu se
domluvit na společných závěrech a hledat kompromis. Konstruktivní kritiku a zpětnou vazbu považuji
za inspiraci a návod na zlepšení. Učení chápu jako celoživotní proces, proto se snažím ve svém oboru
dále vzdělávat a rozvíjet.
Zkušenosti:
- Masarykova univerzita, PdF – asistentka na Katedře inkluzivní a speciální pedagogiky
- Dotyk II, Brno – Raná péče, terapeut Snoezelen
- MŠ Kociánka, Brno – Učitelka, speciální pedagog
- ZŠ Štolcova, Brno – asistent pedagoga
- SŠ, ZŠ a MŠ pro zdravotně znevýhodněné, Kamenomlýnská, Brno – vychovatelka
- Středisko Eliada, Brno – Osobní asistence pro děti s postižením
Další pracovní zkušenosti:
- Univerzita Palackého v Olomouci – Odborný pracovník – pedagog v projektu Primární prevence duševních poruch u dětí v období rané adolescence
- Centrum pro rodinu a sociální péči Brno, Asistent v programech ADHD
- MŠ Merhautova – asistent pedagoga
Vzdělání:
- 2020 PdF UPOL, Doktorský studijní program, kombinovaný obor: Pedagogika
- 2018 – 2020 PdF MU navazující magisterské studium. Obor: Speciální pedagogika pro učitele
- 2018 – 2020 PdF MU navazující magisterské studium. Obor: Sociální pedagogika a volný čas
- 2016 – 2019 CŽV – Expresivní terapie se zaměřením na arteterapii. ZP: Vynořující se dospělost v kontextu expresivních terapií
- 2013 – 2016 PdF MU bakalářské studium. Obor: Sociální pedagogika a volný čas (profilace etopedie)
Kurzy a jiné:
- Sebezkušenostní výcvik v pomáhajících profesích (započatý 2025)
- AAK – využití technických pomůcek a speciálních programů
- Studijní pobyt – Universitat Autonòma de Barcelona
- Njedlíci anebo poruchy příjmu potravy dětí
- Bazální stimulace podle prof. Fröhlicha (IBS) základní kurz a nástavbový kurz
- Resilient Preschools – Rozvoj dovedností učitelek u dětí předškolního věku s cílem podpořit duševní odolnost dětí a jejich pocit celkové pohody (wellbeing)
- Působení Snoezelen – MSE konceptu na děti s ADHD
- Snoezelen-MSE v teorii a praxi – základní a rozšiřující pojetí moderního interaktivního multismyslového konceptu
- Základy čtení, psaní a počítání u dětí a žáků s PAS
- Studijní pobyt Erasmus+ (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti – Portugalsko)
- Seminář České asociace dětské jógy „Jógové hry pro předškoláky“ (akreditace MŠMT)
- Individuální plánování JINAK
Celý životopis k náhlédnutí zde